Vrácení zboží

Netrefili jste se? Nebo máte nakonec jinou představu?


Připravili jsme stručný návod, jak ideálně při vrácení zboží postupovat. 

Můžete samozřejmě využít i jakýkoliv jiný postup, který vyplývá z české legislativy (§ 1829 odst. 1 občanského zákoníku). Pokud nejste členy Sportisimo Klubu, můžete zboží z e-shopu vrátit do 30 kalendářních dní. Zákazníci, kteří jsou členy našeho Sportisimo Klubu (jsou registrovaní), můžou vrátit zboží z e-shopu, ale i to zakoupené na prodejně Sportisimo, a to v obou případech až do lhůty 90 dníZaregistrujte se u nás a získejte další benefit!

Vrácení osobně na prodejně Sportisimo

  1. Zákazníci, kteří nejsou registrovaní do Sportisimo Klubu, můžou osobně vrátit jen zboží zakoupené na e-shopu (do 30 dní od jeho přijetí). Jde to na kterékoliv z prodejen Sportisimo po celé ČRČlenové Sportisimo Klubu můžou osobně vracet také zboží zakoupené na prodejně Sportisimo (do 90 dní od nákupu).
  2. Produkty, které chcete vrátit, doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.
  3. Společně se zbožím si připravte ještě fakturu, která se k němu vztahuje. Pokud jste nákup provedli jako registrovaný zákazník a dohledáte jej ve svém Sportisimo účtu, není faktura nutná. Registrovat se můžete během pár minut.
  4. Peníze vám vrátíme obratem a stejnou cestou, jakou proběhla platba za zboží. Tedy pokud jste platili hotově, dostanete hotovost, pokud kartou, nahrajeme vám vracenou částku zpátky na kartu.
    Upozornění: Vrácení částky na účet je do 3–5 pracovních dní.

Vrácení poštou

  1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou neregistrovaní zákazníci vracet do 30 dní a členové Sportisimo Klubu do 90 dní od přijetí zásilky. POZOR: Zboží zakoupené na prodejně poštou vracet nelze!
  2. Pro vrácení poštou budete potřebovat dva důležité dokumenty – fakturu a vytištěný a vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy (PDF). Potřebné údaje pro vyplnění formuláře najdete na faktuře. Oba dokumenty vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.
  3. Produkty doporučujeme vracet v původním obalu. Zákazník odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku neopatrného nakládání se zbožím. Prodávající uplatní nárok na náhradu u zákazníka tak, že mu zašle přijaté finanční prostředky (kupní ceny zboží) za koupi zboží snížené o náhradu.
  4. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
  5. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

    Sportisimo, s.r.o.
    Žižkova 707/11
    711 00 Ostrava-Hrušov
  6. Po tom, co k nám dorazí zásilka se zbožím i všechny potřebné dokumenty, vám nejpozději do 14 dní vrátíme peníze. Platili jste za zboží při převzetí dobírkou? Dejte nám prosím své číslo účtu, kam peníze zašleme.